16 תשובות
אי אפשר לשפר מ18, ב19 הוא כבר נחסם לצמיתות.
הוא לא חהחהחהחה
אמרת 20 אבל לא 18
מ19 נחסמים לצמיתות
מ19 נחסמים לצמיתות
18 אמינות זה חסימה לצמיתות מה יש לכם חחח
אהה היא עשתה עריכה
הוא לא יכול, הוא חסום ._.
שואל השאלה:
אבל איך אפשר לשפר את האמינות אם את.ה 18? הרי את.ה נחסם.ת
אבל איך אפשר לשפר את האמינות אם את.ה 18? הרי את.ה נחסם.ת
אנונימית
^אי אפשר, אתה חסום לצמיתות.
הוא לא, ברגע שמישהו מגיע מתחת ל20 הוא נחסם
אי אפשר , זה כבר חסימה לצמיתות
שואל השאלה:
אז כאילו הוא צריך לפתוח משתמש חדש יעני?
אז כאילו הוא צריך לפתוח משתמש חדש יעני?
אנונימית
^אסור
בעיקרון הוא פשוט מושעה מהאתר לצמיתות, בלי דרך חזרה
בעיקרון הוא פשוט מושעה מהאתר לצמיתות, בלי דרך חזרה
אפשר לפנות למערכת ולבקש הסרת חסימה במידה והחסימה אינה מוצדקת.
שואל השאלה:
אבל חוסמים לצמיתות מי שמגיע למתחת ל20 אמינות
אבל חוסמים לצמיתות מי שמגיע למתחת ל20 אמינות
אנונימית
כן הוא יהיה חסום לפחות 10 ימים אבל עד שיגיע לו לשלושים
להיות פעיל באתר ולענות הרבה על שאלות
באותו הנושא: