7 תשובות
מתעוררת כדי לכבות ולהמשיך לישום
אני שמה נודניק כל דקה מ6:20 עד 6:35 ובסוף קמה ב7:30
אני לא שמה שעון מעורר האמת. השעון הביולוגי שלי מעיר אותי באותה שעה כל יום
אנונימית