התחברות
הרשמה
אני צריך להיות ער בשמונה וקמתי בשלוש וחצי אחר הצהריים
להשאר ער עד אז או לישון קצת?
24 במרץ 2022, 01:58
עייפות
שינה
2 תשובות
לישון יש עוד מלא זמן
)
);)
לישון
Q
Quiet_girl
באותו הנושא:
ישנתי חמש שעות וקמתי ואני מצוננת ויש לי בשמונה ורבע מכינה, להישאר ערה?
אם הלכתי לישון בשלוש וקמתי בשמונה וחצי והעירו אותי בשמונה וחצי
כמה זמן ישנתי אם הלכתי לישון בעשר וחצי בערך קמתי בשמונה נרדמתי בעשר וקמתי בשלוש וחצי?
קמתי היום בשלוש בצהריים, אני לא מצליח להירדם ואני צריך לקום בשש
בלכתי לישון בשמונה בערב וקמתי עכשיו, מקנאים בי?
אני מאחרת ןמגיעה בשמונה וחצי כי קמתי בשמונה אפשר תירוצים ללמה איחרתי בלתי שעה?!
נרדמתי לשעתיים וחצי וקמתי עכשיו ואני צריך ללמוד בשמונה לחזור לישון או להישאר ער?
הלכתי לישון בשתיים עשרה וקמתי בשלוש וחצי ואני צריכה לקום בשמונה . מה לעשות?
הלכתי לישון בשמונה ממש מוקדם וקמתי עכשיו ואני צריך להיות עירני מחר כי יש לי שיעור נהיגה אני אהיה ערני? אצטרך לישון עוד?
אם הלכתי לישון בשתים עשרה וחצי וקמתי בשמונה וחצי כמה שעות ישנתי?
אם הלכתי לישון בשמונה ו12 דקות, וקמתי בשמונה ו36 דקות, כמה זמן ישנתי?