10 תשובות
אולי תנסי לא לשלוח הודעה ולדבר איתו פנים מול פנים כמה זמן ולראות אם הוא מנסה ליזום אם לא אולי! (אני לא אומרת שכן) הוא לא מעוניין בקשר יותר:(
שואל השאלה:
הצעתי לו כמה פעמים לנתק קשר, אמרתי לו שאם זה מה שהוא רוצה אני אכבד את זה (הצעתי בצורה מפורשת כי יש כמה דברים שלי בבית שלו אז אני צריכה ללכת להביא אותם, הוא גר בעיר אחרת) והוא כל הזמן התנהג כאילו אני משוגעת שבכלל אני מציעה את זה ושאני מגזימה ואיך הגעתי לזה בכלל, אז לא נראלי שזה זה כי נתתי לו כמה פעמים את המוצא הזה
הצעתי לו כמה פעמים לנתק קשר, אמרתי לו שאם זה מה שהוא רוצה אני אכבד את זה (הצעתי בצורה מפורשת כי יש כמה דברים שלי בבית שלו אז אני צריכה ללכת להביא אותם, הוא גר בעיר אחרת) והוא כל הזמן התנהג כאילו אני משוגעת שבכלל אני מציעה את זה ושאני מגזימה ואיך הגעתי לזה בכלל, אז לא נראלי שזה זה כי נתתי לו כמה פעמים את המוצא הזה
אנונימית
לדעתי הוא לא טוב בשבילך, אולי עדיף בשביל שניכם לנתק קשר. אבל!! אם הקשר חשוב לך והוא יקר לך אולי תנסי ליזום משהו אולי ללכת לקניון או גלידה או כל דבר ותנסי לפתוח את זה בפניו. אם הוא מגיב כמו אפס ועונה יבש ביי ביי. ולא לשכוח לקחת את הדברים שלך ממנו!!
אולי תעשו משהו שיחזק את הקשר בניכם?
אתן יכולים לקבוע משהו שיהפוך למסורת נחמדה.
תנסי לקרוא את השפת גוף שלו ולראות מה הוא חושב, מכל תנועה זעירה אפשר להבין מה הבן אדם חושב או מרגיש.
אתן יכולים לקבוע משהו שיהפוך למסורת נחמדה.
תנסי לקרוא את השפת גוף שלו ולראות מה הוא חושב, מכל תנועה זעירה אפשר להבין מה הבן אדם חושב או מרגיש.
שואל השאלה:
הקשר שלנו חזק.. זה לא נשמע ככה אבל רוב הזמן הכל טוב ואנחנו נפגשים והוא גם רוצה והכל, פשוט לפעמים יש תקופות שהוא קר ואדיש וכשאני נפגעת במקום להבין אותי ולהגיב באמפתיה הוא תוקף ומאשים אותי שנפגעתי
הקשר שלנו חזק.. זה לא נשמע ככה אבל רוב הזמן הכל טוב ואנחנו נפגשים והוא גם רוצה והכל, פשוט לפעמים יש תקופות שהוא קר ואדיש וכשאני נפגעת במקום להבין אותי ולהגיב באמפתיה הוא תוקף ומאשים אותי שנפגעתי
אנונימית
את לא יכולה לנסות לשנות בן אדם, את חייבת להיפרד.
אם הוא לא מודע לבעיה זה פי כמה יותר גרוע, ובטווח הארוך זה ירסק לך את הביטחון ויכניס לך ספקות.
אין לך מה לשאול, תיפרדי.
אפילו שהוא היה איתך בתקופות קשות, אין שום מחיר שמישהו יכול לשלם כדי שתאפשרי לו לפגוע בך באופן קבוע
אם הוא לא מודע לבעיה זה פי כמה יותר גרוע, ובטווח הארוך זה ירסק לך את הביטחון ויכניס לך ספקות.
אין לך מה לשאול, תיפרדי.
אפילו שהוא היה איתך בתקופות קשות, אין שום מחיר שמישהו יכול לשלם כדי שתאפשרי לו לפגוע בך באופן קבוע
ואגב תשלחי לי הודעה בפרטי אם את רוצה
אם ככה אולי עובר עליו משהו, תנסי לשאול אולי אם הכל בסדר ואם הוא רוצה לדבר על זה אבל אם זה האופי שלו או שאת מפרקת את החבילה או שאת מתמודדת. אבל תנסי לפתוח את הקטע שהיא מאשים ותוקף אותך!! לא לעניין
אהבה לא מספיקה פה, אבל אני אומר שלכי לערוץ ביוטיוב theramintrees, אני מאמין שהוא פסיכולוג או תראפיסט עם תואר לפחות, והתוכן שלו די פצצה, חוץ מזה פסיכולוג אמיתי מאוד טוב לדעתי לסיטואציה
אולי פגעת בו ולא שמת לב