6 תשובות
תנסי לדחוף עוד טיפה
אנונימית
זה הגיוני, תנסי לשים את זה יותר עמוק
צריך להכניס טיפונת יותר
הגיוני ביותר..ככה זה.
פעם הבאה לא תרגישי כבר
פעם הבאה לא תרגישי כבר
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
הגיוני.. את תתרגלי
באותו הנושא: