6 תשובות
תנסי לדחוף עוד טיפה
אנונימית
זה הגיוני, תנסי לשים את זה יותר עמוק
צריך להכניס טיפונת יותר
הגיוני ביותר..ככה זה.
פעם הבאה לא תרגישי כבר
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
הגיוני.. את תתרגלי