13 תשובות
כן למה לא
כן לך על זה למה לא
חברת ספורט זה מצוין, מה הבעיה?
כן, קנה מה שאתה אוהב, לא אכפת לאף אחד.
שואל השאלה:
אני בן דבר ראשון, דבר שני זה פשוט מוזר בעיניי שזה של חברת ספורט ואני לא יודע למה אפילו.
אנונימי
סליחה, חברת ספורט זה טוב מאוד ועדיף מאשר איזה מותג.
לא מבינה למה שתחשוב ככה, אבל אם אתה יודע שלא תרגיש בנוח עם הנעל אז פשוט תקנה משהו אחר
של איזו חברת ספורט?
זה שאתה חושב שזאת חברת ספורט זה לא אומר שהסניקרס שלה פחות טובות.
שואל השאלה:
puma בעיקרון
אנונימי
פומה זאת חברה שבראש ובראשונה מתמחה בסניקרס והיא מעולם הייתה.
הפומה סווייד האגדיות הן אחת מנעלי הסניקרס הנקנות ביותר אי פעם.
לפומה יש סניקרס מפחידות!
יש להם חנות בנמל תל אביב אם אני זוכרת נכון, אחת מהחנויות היותר יפות שיש.
בכיף
שואל השאלה:
תודה רבה לך מלכה
אנונימי