5 תשובות
אותם הבנים האלה הפסידו. מגיע לבנות האלה מישהו יותר טוב
כי יש יותר טובים
אנונימית
כמו שאתן לא מעריכות כשאנחנו טובים ככה יש בנים שלא מעריכים.
תקשיבי זה לא כולם.. יש גם בנות שלא מעריכות בנים שעושים הכל.. זה פשוט מישהו שלא שווה את זה מי שעשה לך את זה..
מאוד אינדווידואלי
אנונימית