13 תשובות
למה שתקני בזה רק טייצים וטרנינגים
ממש לא את לא חושבת שהגזמת?
תקני לך עם זה בגדים גם חולצות ודברים
ולמה לקנות עכשיו טרנינגים, נגמר החורף
תגידי לאמא שלך שיש לך קצת בגדים ושאת רוצה לקנות עוד פשוט, מניחה שהיא תאשר לך
שואל השאלה:
יש לי כמה גינסים כבר
וכמה חולצות בייס כאלה
אבל חסר לי טייצים, היה לי 3 ואחד נהיה חרא השני נהיה חור והשלישי נהיה שקוף
וטרנינג היה לי רק מכנס והוא נגנב אני לא מוצאת אותו בשום מקום
אנונימית
טייצים לא עולה אלף שקל
אז תקני
תקני עוד בגדים ואם כבר רק את זה את לא צריכה אלף שקל
שואל השאלה:
אבל הטייצים של נייק יקרים
והטייצים של הודיס שקופים
ואין מקום אחר לקנות טייץ
אנונימית
טוב אז תקני
תקני מחנויות בגדים רגילות כמו פוקס, תמנון..
למה חייב של מותגים
תעשי מה שבא לך אבל זה לא מחייב
לך לאוטלט
לאא כדי לך לחסוך או לקנות אוכל