6 תשובות
תתנצלי
כן.. עדיף להיות האדם הבוגר
סתם חבל לחכות שמישהו יוותר על האגו, עדיף לעשות את הצעד ולסיים עם זה
סתם חבל לחכות שמישהו יוותר על האגו, עדיף לעשות את הצעד ולסיים עם זה
לי זה מרתיח אותי בעצבים להתנצל על משהו שלא באשמתי אני לא מצליח להבין אפילו קצת איך אתם מסוגלים להתנצל על משהו שאתם לא אשמים בו זה מרגיש הדבר הכי חסר צדק שיש
אנונימי
כן
אני עושה אתזה לפעמים אבל לפעמים זה לא שווה את זה וסתם מעצבן כי את הצודקת פה
אם אותו אדם חשוב מספיק אז כן
באותו הנושא: