התחברות הרשמה

מה אתם אומרים על הציונים שקיבלתי ביום המאה (לא כל כך יודע אם זה גרוע טוב או סבבה) תהיו אמייתים אבל

3-הדרכה
5-השקעה והתמדה
3-עיבוד מידע
2-ניהול וארגון
3-עבודת צוות
5-התנהגות מסגרתית
5-בגרות ובשלות
1-קשב מתמשך
2-תפיסת מרחב
4-טיפול באדם
3-פיקוד
2-הפעלה טכנית
אני לא יודע מה להרגיש לגבי זה כאילו אני סבבה עם הציונים אבל 1 בקשב מתמשך זה כאילו הייתי נוראי בזה
23 במרץ 2022, 11:50
יום המא"הגיל 17גיוסציוניםפרופיל צבאי    
2 תשובות
זה נראה לי ממש טוב
נכון שיש לך 1 אבל גם יש לך הרבה 5
H
Harry James Potter Evans Verre
זה יחסית מעל הממוצע
A
Almost Real
באותו הנושא:
מה הציון הכי נמוך שקיבלתם עד עכשיו ומה הציון הכי גבוה שקיבלתם עד עכשיו?
אשמח שתעזרו לי בנוגע לציון מגן שקיבלתי היום.
איך הציונים שקיבלתי ביום המא"ה?
איפה רשומים הציונים שקיבלתי בפסיכומטרי?עשיתי ב2.9
אלו הציונים שקיבלתי ביום המאה ואני מאוכזבת ברמות, מה אני אמורנ לעשות?
לכל מי שקיבל תעודה היום איך הציונים שלכם?
איך היה לכן ביום המאה, ומה הציונים שקיבלתן?
כול כך נורא ששיקרתי שקיבלתי ציון גבוה שבאמת קיבלתי ציון נמוך?
ציון פסיכומטרי: רשום לי אנגלית 64 מילולי 72 כמותי 82 כמה זה אומר שקיבלתי?
ציוניי יום המאה שקיבלתי טובים?
מה הציונים שקיבלתם היום?