6 תשובות
כן יותר כיף לתת למיינד לזרום
אני לא אוהב לצייר כלל
כן זה לא משהו
אני אוהבת יותר סתם ציורים וקשקושים על דף
אני אוהבת יותר סתם ציורים וקשקושים על דף
שואל השאלה:
אני אוהבת למשל להשתמש בצבעים עזים כאלה לא מציאותייל
אני אוהבת למשל להשתמש בצבעים עזים כאלה לא מציאותייל
אנונימית
כן אני אוהבת לצייר דווקא דמויות לא מציאותיות ודברים מוזריפ לפעמים
אני הכי אוהבת לצייר ריאליסטי בצבעים לא ריאליסטים. או להיפך, צורות לא ריאליסטיות עם צבעים ריאליסטים והצללות ריאליסטיות
באותו הנושא: