5 תשובות
כי הם סתומים
במקומם הייתי נכנסת לרכב ופשוט דורסת אותו
במקומם הייתי נכנסת לרכב ופשוט דורסת אותו
טפשות, לא אומץ. להיזהר ולהישמר מעל הכל. "ונשמרתם לנפשותיכם"
לא, האזרח שהיה לבוש בחולצה כחולה ירה בו ראשון. ראיתי את הסרטון מספיק פעמים וגם צפיתי בראיון שלו בחדשות. הוא סיפר שהוא ירה בו רק כשהמחבל הסתער עליו וכמעט דקר אותו. האזרח השני, בחולצה האדומה הוסיף שתי יריות נוספות..
מאיפה האומץ את שואלת, קודם כל, לדעתי יש מעין אחדות במקרים כאלה, הדחף לעזור ולהגן על אחרים, משהו שנורא מאפיין את הישראלים באופן כללי. בנוסף, הטלפון חושף אותנו לכל כך הרבה מקרים מזעזעים, ככה שאפשר לומר "שהתרגלנו" לזוועות..
מאיפה האומץ את שואלת, קודם כל, לדעתי יש מעין אחדות במקרים כאלה, הדחף לעזור ולהגן על אחרים, משהו שנורא מאפיין את הישראלים באופן כללי. בנוסף, הטלפון חושף אותנו לכל כך הרבה מקרים מזעזעים, ככה שאפשר לומר "שהתרגלנו" לזוועות..
שואל השאלה:
אשכרה יש שם אנשים עם רכב פשוט עומדים במקום תדרסו אותו וזהו
אשכרה יש שם אנשים עם רכב פשוט עומדים במקום תדרסו אותו וזהו
אנונימית
נכון, שמתי לב לזה.. אנשים מפחדים להסתבך עם החוק אפילו שמדובר בסכנת חיים ממשית. מקרי עבר עשו את שלהם..
באותו הנושא: