3 תשובות
תלכי. טיולים שנתיים זה נורא כיף ומגבש ויוצאים משם עם מלא חוויות שתזכרי לעוד מלא זמן, חבל לא ללכת בגלל זה. פשוט תנסי להיזהר בכל המסלולים ולהימרח בקרם הגנה.
תלכי,בסוף אלה רק חוויות באמת.
תלכי את ממש תתבאסי אם לא
באותו הנושא: