17 תשובות
לא. לכל גבר מצליח יש אמא אחיות וכו.. גברים לא יכולים להתקיים ללא נשים ולהפך, נשים לא יכולות להתקיים בלי גברים. לרדת על גברים לא מקטין את ההישגים של גברים במהלך ההיסטוריה בעיניי.
הן יורדות על הגברים שלא עשו את זה
שואל השאלה:
^^לא כזה עונה על השאלה
^^לא כזה עונה על השאלה
אנונימי
זה שכמה גברים המציאו משהו לא אומר שאני צריכה לכבד את כל שאר הכלומניקים/גברים אחרים שלא עשו כלום
אל תנסו לקחת בעלות על הישגים של גברים אחרים. מה זה קשור אליכם?
אל תנסו לקחת בעלות על הישגים של גברים אחרים. מה זה קשור אליכם?
שואל השאלה:
תמיד יש השוואה אז אפשר לראות מה גבר ועשה ומה אישה
תמיד יש השוואה אז אפשר לראות מה גבר ועשה ומה אישה
אנונימי
תסביר לי מה הקשר בין אותם גברים אליך?
אני גם לא הולכת לקחת בעלות על הישגים של נשים אחרות אם אני הולכת לכבד אותך זה כי אתה בן אדם טוב ומכבד
אני גם לא הולכת לקחת בעלות על הישגים של נשים אחרות אם אני הולכת לכבד אותך זה כי אתה בן אדם טוב ומכבד
שואל השאלה:
בכללי אין כבוד בין שני המינים כל כך היום אין איזון שמתי לב
בכללי אין כבוד בין שני המינים כל כך היום אין איזון שמתי לב
אנונימי
כי במדיה החברתית קורעים בין גברים לנשים עם כל הגועל והסקסיזם שאנשים באינטרנט משליכים אחד על השני
שכחת לציין שמרוב שהגברים החשיבו את הנשים כנחותות רק 0.5 אחוז מההיסטוריה המתועדת היא עליהן. ושלא נדבר על כל הפעמים שגברים במהלך ההיסטוריה גנבו לנשים קרדיטים. בכל מקרה, יש הרבה גברים ונשים מצליחות, למה שאתה תקבל בעלות וקרדיט על ההישגים שלהם? לא עשית כלום שזה מגיע לך
אנונימית
שואל השאלה:
^^אה הבנתי
^^אה הבנתי
אנונימי
אני לא יורדת על גברים בכלליות, אני יורדת ספציפית על הגברים הסקסיסטיים, המיזוגים, השוביניסטים, האינסלים, הדושים, האנסים והמטרידנים. בקיצור- הגברים שאימצו את הגבריות הרעילה. כשאני אומרת לידיד שלי שאני שונאת גברים, אני לא מתכוונת לכל הגברים, אלא לגברים האלה ספציפית (למשל חבורה של תיכוניסטים בנים שהתחפשו להפקה של סרט פורנו). אגב, יש הרבה מנהיגים וממציאים גברים שהם אנסים או מטרידנים, ואותם אני מחרימה (כולל שמעון פרס אם מישהו שאל). חוץ מזה, יש המון המצאות שנשים המציאו וגברים גנבו את ההמצאות האלה ולקחו את כל הקרדיט לעצמם.
שואל השאלה:
לא חושב שיש בעיה עם הגברים שהתחפשו לסרט פורנו נגיד
אלה דברים שהנשים יצרו למה יש בעיה הרבה נשים מחפיצות את עצמן לא?
לא חושב שיש בעיה עם הגברים שהתחפשו לסרט פורנו נגיד
אלה דברים שהנשים יצרו למה יש בעיה הרבה נשים מחפיצות את עצמן לא?
אנונימי
חחח נראה לך שנשים יצרו את הפורנו?
חוץ מזה אי אפשר להחפיץ את עצמך כי החפצה זה להתייחס לאדם אחר או לחיה כאל חפץ
חוץ מזה אי אפשר להחפיץ את עצמך כי החפצה זה להתייחס לאדם אחר או לחיה כאל חפץ
שואל השאלה:
אבל זה מה שלמדנו מהסרטונים שיש על הנשים ברשת אז גם מה הבעיה להתחפש גם להפקת פורנו
אבל זה מה שלמדנו מהסרטונים שיש על הנשים ברשת אז גם מה הבעיה להתחפש גם להפקת פורנו
אנונימי
מה למדתם? להיות חולי מין סקסיסטיים? נשים בפורנו הן בדרך כלל קורבנות של תעשיית הפורנו וגברים בכללי
למדתי שהמון גברים הם אנסים מטרידניים
על זה אתם לא רוצים לקחת בעלות נכון?
על זה אתם לא רוצים לקחת בעלות נכון?
לא. לא למדת מסרטונים של נשים שאפשר להחפיץ נשים. למדת מא.נשים שאמרו לך שאם בת עושה סרטון אפשר להחפיץ אותה. (לפי הבנתי אתה מתייחס עכשיו לבנות בטיקטוק)