8 תשובות
אני לא אוהבת אף שיר אבל בהחלט יש התדרדרות
אבל זה היה מדורדר מאז ומתמיד
לא שומעת שירים שלה
שואל השאלה:
זה השיר היחיד שהיה בו תוכן אפילו שהוא רדוד
זה השיר היחיד שהיה בו תוכן אפילו שהוא רדוד
אנונימית
לא שומעת נועה קירל אבל דווקא מדברים זה אחד השירים הרדודים שלה. "יש בי אהבה" עד כה נראה לי עם הכי הרבה מחשבה.
אנונימית
כל השירים שלה לא יפים, אבל היא כן מדרדרת, אני כבר לא יכולה לחקות ליום שבו היא תפרוש
יש לה עוד שירים עם תוכן: יש בי אהבה, מגיבור לאויב, אמא שלי.
אני לא נגד שירים כיפיים
אני לא נגד שירים כיפיים
לא אני לא אוהבת את השיר הזה בכלל הוא חופר מאוד
אבל אני אוהבת את חצי משוגע
אבל אני אוהבת את חצי משוגע
באותו הנושא: