7 תשובות
חברים זה החיים
שואל השאלה:
חד משמעית אני מתחרפן בבית
חד משמעית אני מתחרפן בבית
תנסה להכיר חדשיםם
אנונימית
אני פשוט עובד עם החברים אז זה סבבה, תכיר חדשים אחי
שואל השאלה:
רוצה להכיר חדשים אבל איך כאילו אני קם בבוקר ואין לי בשביל מה לצאת מהבית
רוצה להכיר חדשים אבל איך כאילו אני קם בבוקר ואין לי בשביל מה לצאת מהבית
אוי מכיר את התקופת חרא הזאת, אז אין מה לעשות אחי, תמצא עבודה באיזה סופר עם מלא אנשים ותכיר שם, תתידד
שואל השאלה:
וואלה נראה לי אני אמצא עבודה עד לגיוס להעביר את השיעמום תודה אחי
וואלה נראה לי אני אמצא עבודה עד לגיוס להעביר את השיעמום תודה אחי
באותו הנושא: