7 תשובות
חברים זה החיים
שואל השאלה:
חד משמעית אני מתחרפן בבית
Nsh
תנסה להכיר חדשיםם
אנונימית
אני פשוט עובד עם החברים אז זה סבבה, תכיר חדשים אחי
שואל השאלה:
רוצה להכיר חדשים אבל איך כאילו אני קם בבוקר ואין לי בשביל מה לצאת מהבית
Nsh
אוי מכיר את התקופת חרא הזאת, אז אין מה לעשות אחי, תמצא עבודה באיזה סופר עם מלא אנשים ותכיר שם, תתידד
שואל השאלה:
וואלה נראה לי אני אמצא עבודה עד לגיוס להעביר את השיעמום תודה אחי
Nsh