7 תשובות
לא עשית רע אבל מראה לי תשבי תדברי איתה יכול להיות שזה הרגשה שלה ותאמרי לה שעם הרגשות את לא יכולה להתווכח אבח בכל אופן תגידי לה אם יש משהו שאני עשיתי שפגע בך אני מבקשת סליחה זה כמובן לא היה בכוונה תסבירי לי מה זה ואתקן כי את חשובה לי ואני אוהבת אותך
לא עשית כלום
היא נשמעת חברה לא טובה במיוחד
היא נשמעת חברה לא טובה במיוחד
ואם את אומרת שיש לה פחות חברים יכול להיות שהיא הרגישה לבד כשהיא הלכה בדרך אחת ואת ועוד מישהי בדרך שניה
לדעתי היא הרגישה בודדה ולא רצויה. היא מוציאה את העצבים עלייך, כי היה לך חלק בנוכחות שלה בחלק מהסיטואציות הללו.
כי זה עצוב מאד להרגיש לבד
יצאת לא בסדר לדעתי את ממש נטשת אותה ואם את והיא עם חברות שהן לא כל כך קרובות אליה תנסי לשתף אותה אל תשיארי אותה בצד ועכשיו אחרי שכל זה קרה פשוט תדברי איתה ותגידי לה שאת מצטערת ושלא תתייחסי אליה ככה יותר
אבל הכל בסדר קורה שעושים טעויות את בן אדם פשוט תשאלי אותה מה פגע בה בדיוק ותגידי לה שאת רוצה לתקן כי היא חשובה לך אחרת לא היית יושבת לדבר איתה וזה יפה מאד שזה מעסיק אותך
באותו הנושא: