3 תשובות
אהבתי חלק גדול מאוד
megadeth!! pantera , canibal cropse
אחלה פלייליסט
לעברית הבילויים ומרסדס בנד יכולים להתאים לדעתי.
ופינק פלויד, אז shine on you crazy diamond
ביבי קינג כי עוד בלוז ורוק זה אחלה
דיוויד בואי, פרינס- רוק שהוא יותר קלאסי ועדין
ולד זפלין, ליטרלי כל השירים. וויב מדהים.
אה ואם אני זוכרת נכון אז ראיתי טיפה גם אינדי כזה, אז ה lumineers מעולים.
לעברית הבילויים ומרסדס בנד יכולים להתאים לדעתי.
ופינק פלויד, אז shine on you crazy diamond
ביבי קינג כי עוד בלוז ורוק זה אחלה
דיוויד בואי, פרינס- רוק שהוא יותר קלאסי ועדין
ולד זפלין, ליטרלי כל השירים. וויב מדהים.
אה ואם אני זוכרת נכון אז ראיתי טיפה גם אינדי כזה, אז ה lumineers מעולים.