5 תשובות
כמישהי עם הפרעות אכילה זה נשמע ככה אבל אני לא יכולה לאבחן אותך אני לא פסיכיאטרית
שואל השאלה:
צריך ללכת לפסיכאטר שלי בשביל זה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת אם ממש שווה לי כי כאילו כבר עבר לי אם כבר יש לי רק בינגים עכשיו באיזה שהוא מקום אני מתגעגעת ללהיות רזה כמו פעם אבל גם אם אנסה כמו בעבר אני לא אצליח לא משנה גם אם באמת ארצה
אנונימית
מכירה את ההתמודדות שלך.. אני חושבת שהדבר הכי נכון יהיה ללכת לדיאטנית. היא תעזור לך לשקם את היחסים שלך עם אוכל ולהבין מה טוב לך ומה פחות ואיך להתנהל. לי באופן אישי זה מאוד עזר❤
שואל השאלה:
הלכתי וזה רק עשה לי יותר לבכות והחזיר אותי לרגשות שהרגשתי עם האוכל
אנונימית