6 תשובות
כלום
שכנראה את מסוגלת ליותר
היא שונאת אותך. את לא משקיעה מספיק.
שואל השאלה:
סעמק אני שונאת את עצמי על זה
המצב הנפשי שלי חרא כרגע אני מתפקסת על דברים אחרים
אנונימית
שזה היה קל וכנראה לא השקעת מספיק מאמץ ולימוד
^^אין לך על מה לשנוא את עצמך על זה
אם היא הייתה מורה טובה היא הייתה נותנת לך שיעור פרטי במקום לכתוב לך..
הכל בסופו של דבר יסתדר בחיים , שכחי ממה שהיא כתבה
שואל השאלה:
אבל ל ל ל ל ל ל
זה לא היה קל ל ל ל ל
והיא יודעצ את זה
אנונימית