18 תשובות
לא
קצת לא כל כך, אבל אל תתיישאי!
כפרה עלייך
גרוע
תראי תלוי איזה כיתה את ככעיקרון לא ציון טוב אבל את תשתפרי מאמינים בך
בהצלחוחי :)
בהצלחוחי :)
אנונימית
שואל השאלה:
^^^תודה על הכנות
^^^תודה על הכנות
בטח שכן, עוקף את מי שקיבל מאה! אני קיבלתי 14 פעם חח
שואל השאלה:
לא אשכר ציפיתי לתגובות צניות :
לא אשכר ציפיתי לתגובות צניות :
בכלל לא טוב, ומה עם עברית? נראה ששם יש לך ציונים דומים
זה נכשל אז לא ממש
שואל השאלה:
^ בעיברית קיבלתי 96
^ בעיברית קיבלתי 96
לא נראה
אני בדיוק אתמול קיבלתי 56
המורה מביאה לי את המבחן ועושה לי בשיא ההתלהבות "יעל!!! עברת!!!!"
כנראה שלפעמים זה מתקבל, אבל אל תתני לציון הזה להרוס לך, תשאפי יותר גבוה.
המורה מביאה לי את המבחן ועושה לי בשיא ההתלהבות "יעל!!! עברת!!!!"
כנראה שלפעמים זה מתקבל, אבל אל תתני לציון הזה להרוס לך, תשאפי יותר גבוה.
^חח
ציון לא טוב
ציון לא טוב
אנונימית
.
אנונימית
לא, אבל אל תוותרי :)
באותו הנושא: