9 תשובות
שואל השאלה:
בולשיט במקסימום היו כאלה שהתגיירו איך את מסבירה את הדי אן איי שלי ושל אחרים יהודי?
בולשיט במקסימום היו כאלה שהתגיירו איך את מסבירה את הדי אן איי שלי ושל אחרים יהודי?
שואל השאלה:
לערבים בקושי יש תראה סרטוני די אן איי של פלסטינים ביוטיוב לנו יש הרבה יותר מהם
לערבים בקושי יש תראה סרטוני די אן איי של פלסטינים ביוטיוב לנו יש הרבה יותר מהם
איך מתמטיקה זה בולשיט?
תעשי במחשבון 2 בחזקת שמונים
תחלקי במיליארד תקבלי 2 בחזקת 71
תעשי במחשבון 2 בחזקת שמונים
תחלקי במיליארד תקבלי 2 בחזקת 71
שואל השאלה:
תעשה* וזה בהתחשב והתבוללות ואתה לוקח התבוללות של אדם בחשבון בזמן שהיינו קהילה שלמה ואני מסביר לך שהשוו את הדי אן איי שלנו לעצמות עתיקות בארץ ישראל וגם לקהילת השומרונים וגם למפות עתיקות שמצאו מעבר לכך שמצאו שאנחנו הכי קרובים אולי כמה נוצרים מהאיזור ה"פלסטיני" מחזיקים בדי אן איי יהודי אולי למי שיוכיח כמות מסיבית ושיאמין ב7 מצוות נוח ויהדות ניתן אבל נראה מה עוד בקיצור עניתי והנתונים לחישוב לב דווקא נכונים בהתחשב שהבסיס שגוי כך שהתוצאה לב דווקא רלוונטית (הכוונה לחישוב נתונים והתוצאה שלך לא רלוונטית ושגויים שלי די נכונים)
תעשה* וזה בהתחשב והתבוללות ואתה לוקח התבוללות של אדם בחשבון בזמן שהיינו קהילה שלמה ואני מסביר לך שהשוו את הדי אן איי שלנו לעצמות עתיקות בארץ ישראל וגם לקהילת השומרונים וגם למפות עתיקות שמצאו מעבר לכך שמצאו שאנחנו הכי קרובים אולי כמה נוצרים מהאיזור ה"פלסטיני" מחזיקים בדי אן איי יהודי אולי למי שיוכיח כמות מסיבית ושיאמין ב7 מצוות נוח ויהדות ניתן אבל נראה מה עוד בקיצור עניתי והנתונים לחישוב לב דווקא נכונים בהתחשב שהבסיס שגוי כך שהתוצאה לב דווקא רלוונטית (הכוונה לחישוב נתונים והתוצאה שלך לא רלוונטית ושגויים שלי די נכונים)
את יודעת כמה אבות קדומים יש לך?
2 הורים(2 בחזקת אחד)
4 סבים וסבתות(2 בחזקת 2)
8 סבא וסבתא רבה(2 בחזקת 3)
נגיד שבין דור לדור יש סממוצע 30 שנה
יש 2400 שנה מאז התנך?
זאת אומרת בערך 80 דורות
כלומר הכמות "אבות קדמונים" שלך
הוא 2 בחזקת שמונים (מספר ענק)
והרי חיו אז רק כמה מאות מיליוני בני אדם בימי התנך כאילו 0.000000001 מזה
זה הגיוני כי פשוט סוג של "גילורי עריות"
אבל זה שונה שיש חמישה ומעלה דורות המשך אד אין השפעה גנטית
כלומר יש לכל אדם פעם הוא סבא שלך מבוודאוץ כיוון אחד
אז לי זה מאוד הגיוני שיש לנו קשר גנטי לאנדים שחיו פה לפני 2500 שנה
הבעיה היא שגם לערבים
וזה כבר בעיה אחרת
2 הורים(2 בחזקת אחד)
4 סבים וסבתות(2 בחזקת 2)
8 סבא וסבתא רבה(2 בחזקת 3)
נגיד שבין דור לדור יש סממוצע 30 שנה
יש 2400 שנה מאז התנך?
זאת אומרת בערך 80 דורות
כלומר הכמות "אבות קדמונים" שלך
הוא 2 בחזקת שמונים (מספר ענק)
והרי חיו אז רק כמה מאות מיליוני בני אדם בימי התנך כאילו 0.000000001 מזה
זה הגיוני כי פשוט סוג של "גילורי עריות"
אבל זה שונה שיש חמישה ומעלה דורות המשך אד אין השפעה גנטית
כלומר יש לכל אדם פעם הוא סבא שלך מבוודאוץ כיוון אחד
אז לי זה מאוד הגיוני שיש לנו קשר גנטי לאנדים שחיו פה לפני 2500 שנה
הבעיה היא שגם לערבים
וזה כבר בעיה אחרת
שואל השאלה:
להתראות אני כנראה עומד להחסם על ידי הסוציאליסטים וכו
להתראות אני כנראה עומד להחסם על ידי הסוציאליסטים וכו
לא, כולם התבוללו
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי את זה בעבר והחלטתי לשלוח את זה
היה לו עוד סרטון על למה אנחנו יותר חכמים משאר האוכלוסיות בעולם או מאיזה בחינה משהו כזה אבל ככל הנראה יוטיוב מחקו לו את זה..(ראיתי את הסרטון על החוכמה דרך reaction של צמד שעשו לו ואולי גם לפני)
ראיתי את זה בעבר והחלטתי לשלוח את זה
היה לו עוד סרטון על למה אנחנו יותר חכמים משאר האוכלוסיות בעולם או מאיזה בחינה משהו כזה אבל ככל הנראה יוטיוב מחקו לו את זה..(ראיתי את הסרטון על החוכמה דרך reaction של צמד שעשו לו ואולי גם לפני)
שואל השאלה:
אוקיי קראתי את התגובה שלך שוב אני עניתי לה בולשיט ולא לך לגבי מה שרשמת,אתה לא לוקח בחשבון שאותם אנשים יתחתנו עם בני ישראל שמשויכים אליהם מלכתחילה גם עם יש 0.000000001 או יותר או פחות קירבה לאב לפני איזה שלושת אלפים שנה פלוס מינוס וגם עם לא זה לא משנה את העובדה שאנחנו הכי קרובים גנטית לעצמות פה ולדעתי זה הרבה יותר מאיפה לך מאיזה שנה אבות אבותי או של האחרים פה עזבו אתה כותב 2500 שנה למרות שאם אני לא טועה מרד בר כוכב היה לפני אלף ושמונה מאות שנה תוסיף לכך שהיו עוד מרדים והיו עוד בני ישראל פה ועוד כך שיש נתונים כפי שציינתי קודם שלב דווקא מדויקים ועוד
אוקיי קראתי את התגובה שלך שוב אני עניתי לה בולשיט ולא לך לגבי מה שרשמת,אתה לא לוקח בחשבון שאותם אנשים יתחתנו עם בני ישראל שמשויכים אליהם מלכתחילה גם עם יש 0.000000001 או יותר או פחות קירבה לאב לפני איזה שלושת אלפים שנה פלוס מינוס וגם עם לא זה לא משנה את העובדה שאנחנו הכי קרובים גנטית לעצמות פה ולדעתי זה הרבה יותר מאיפה לך מאיזה שנה אבות אבותי או של האחרים פה עזבו אתה כותב 2500 שנה למרות שאם אני לא טועה מרד בר כוכב היה לפני אלף ושמונה מאות שנה תוסיף לכך שהיו עוד מרדים והיו עוד בני ישראל פה ועוד כך שיש נתונים כפי שציינתי קודם שלב דווקא מדויקים ועוד
באותו הנושא: