8 תשובות
אני לא מחוסן אפילו פעם אחת וברוך השם שרדתי את הקורונה
אנונימי
אני לא מחוסנת בכלל ושרדתי, הכל בסדר
כן
כן, אני בעד חיסונים אבל ברור לי שרוב הסיכויים שגם אם הייתי נדבקת לא היה קורה לי כלום
אני לא מחוסנת ולא נדבקתי מאף אחד עד שאבא שלי שמחוסן הדביק אותי
הייתי שורדת
אבל לדעתי הייתי מקבלת את המחלה פי כמ הוכמה קשה יותר
מסכים ולא מסכים אני לא קראתי לגמרי הכל למעלה אבל
יש לי חבר שהיה בבידוד כל שבועיים מחדש מתחילת שנה פחלחח
ואני הייתי מחוסן פעמיים מתחילת שנה וזה חסך לי גם בבידודים ובטוח שגם קצת "החליש את המכה"
אנונימי