תשובה אחת
שואל השאלה:
אני יטדע. וכנראה גם אני בעזרת ה לעולם הסמינרים...
השאלה מבחינה דתית מה ההבדל. כי נראה לי שננהם צדיקות פחות או יותר. לא??
אנונימי