3 תשובות
כן , תעשי מה שבאלך
מה שאת חושבת, תעשי מה שאת אוהבת
כעיקרון תעשי כל מה שאת אוהבת ורוצה זה הכי חשוב (:
אני אישית פחות אוהבת אבל אני בטוחה שאם תעשי זה יהיה עלייך יפה