6 תשובות
למה את שמה עליהן?
אותי בכיתה אף אחד לא סובל משום מה ואני נחמדה ושקטה.
הכל מקנאה.
אהובה שימי עליהם פס ותגידי כל מה שיש לך לומר
הן לא שוות את זה
נשאר לך עוד פחות משנה וחצי איתן וסיימת אז תעשי מה שטוב לך ואל תחשבני להן
כיתה יא? נו באמת איזה ילדותיות
תתעלמי מהן, אולי הן מקנאות בך ומנסות סתם להרגיש טוב כשתרגישי רע
באמת שאם תתיחסי ותתני לזה תשומת לב זה רק יתן להן כוח
למה שתשימי עליהן?
אני כל כך מבינה אותך אבל באמת תני להם לעשות פרצופים, זה שהן עושות לך פרצופים מראה שהן שמות עלייך והן מקנאות ומנסות לגרום לך להתעצבן, שאת משהו בשבילן את לא אוויר כי אם היית אוויר הן לא היו רוצות לעצבן אותך..
אל תשימי עליהן ותתני להן לעשות פרצופים כמה שבא להן, כשלא תתייחסי הן יבינו שהן לא יכולות לעצבן אותם כי את לא שמה עליהן.
כנראה מקנאות, אחרת למה להן לעושת את זה?
תנסי כמה שפחות להתייחס, אני בטוחה שאת יפיפייה!
אני מבינה אותך הייתה לי חברה ביסודי שכל פעם שאמרתי משהו שיכול להישמע קצת טפשי הייתה מרימה גבה או עושה פרצוף ובאותו זמן זה הוריד לי את הביטחון (אחרי היסודי היא התבגרה היא כבר ממש סבבה)
עצה טובה פשוט תתעלמי, משעמם להן בחיים אז הן סתם מנסות להוריד לאחרים. תבני ביטחון עצמי ותראי להן שזה לא מזיז לך (אל תסתכלי לכיוון שלהן אפילו) ויהיה טוב את תראי:)
באמת פשוט אל תתייחסי זה לא שווה את זה