10 תשובות
לא חושבת. כמה זמן את כבר יכולה להחזיק את הבטן בשביל שזה יעשה משהו רע לגוף
אמרו שזה פוגע במשהו בפנים אבל אני עדיין מכניסה
פעם חשבתי שזה עושה לי לא טוב בבטן ובמקרה אחרי כמה זמן ראיתי איפשהו שלהכניס את הבטן עושה פעילות בבטן וזה עוזר להרזייה של הבטן
אני יכולה לנסות לחפש איפה מצאתי אם יעזור
אני יכולה לנסות לחפש איפה מצאתי אם יעזור
את משפיעה על הנשימה ומאמצת את השרירים מאוד
שואל השאלה:
איפה מצאת
איפה מצאת
אנונימית
שואל השאלה:
וזה רע איך שאני מאמצת את השרירים ומשפיעה על הנשימה?
וזה רע איך שאני מאמצת את השרירים ומשפיעה על הנשימה?
אנונימית
לאמץ את השרירים כשזה בא מתוך אימון ספורטיבי כלשהו זה בסדר
אבל בצורה כזו והמון שעות ביום יכול לעשות נזק
אבל בצורה כזו והמון שעות ביום יכול לעשות נזק
אוקיי כאן יש מידע :)
בעיקרון כל עוד את מכניסה את הבטן בצורה טבעית וטובה זה לא יזיק אלא ההפך יחזק
מקווה שעזרתי
בעיקרון כל עוד את מכניסה את הבטן בצורה טבעית וטובה זה לא יזיק אלא ההפך יחזק
מקווה שעזרתי
קישורים מצורפים:
לא, זה דווקא מחזק את שרירי הבטן ונותן תמיכה לגב כדי שהוא פחות יכאב
הדבר הכי גרוע זה שהשרירים בבטן יכולים להיתפס וזה סתם יכאב
באותו הנושא: