10 תשובות
שיעשו מה שבא להם אבל זה דוחה
זה פשוט לא טעים
3*
אין לי שמץ, זה ממש טעים
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
פיצה עם אננס זה ממש טעים.
לא יודעת אבל זה לא נראה טוב
תלוי.
אין לי מושג אבל אם לומר תאמת גם אני נגעלתי בהתחלה ששמעתי על זה
אבל שטעמתי ממש אהבתי
אין לי בעיה שאחרים יאכלו לי זה לא טעים
מה אכפת לנו זה פשוט דוחה
אנונימי
למי אכפת יואו איזה שאלות יש פה