10 תשובות
אף אחד צריך לשלם הכל
תעשו חצי חצי
תעשו חצי חצי
חצי חצי ללא ספק
חצי חצי אבל בתכלס זה לא משנה מי משלם העיקר שיש דייט
חצי חצי
אין סיבה שהבן ישלם רק בגלל שהוא נולד זכר..
גם בנות יכולות לשלם על עצמן אם צריך
אין סיבה שהבן ישלם רק בגלל שהוא נולד זכר..
גם בנות יכולות לשלם על עצמן אם צריך
שניהם
חצי חצי
מי שזה היה הרעיון שלו לצאת לדייט.
שכל אחד ישלם על מה שהוא הזמין.
הבן
אנונימית
מי שרוצה
באותו הנושא: