8 תשובות
תנסי להשקיע כמה שאת יכולה
מתמטיקה זה מקצוע מאוד חשוב
שואל השאלה:
קשה לי ללמוד עם עוד בנות ואין לי בקושי זמן לנשום רציני יש לי מלא עבודות ומבחנים
קשה לי ללמוד עם עוד בנות ואין לי בקושי זמן לנשום רציני יש לי מלא עבודות ומבחנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני טובה במצמטיקה יחסית כן? קיבלתי במבחן הקודם 80 פשוט במבחנים הקודמים ישבתי מלא ולמדתי ופתאום אין לי כוח אפילו לפתוח ספר
אני טובה במצמטיקה יחסית כן? קיבלתי במבחן הקודם 80 פשוט במבחנים הקודמים ישבתי מלא ולמדתי ופתאום אין לי כוח אפילו לפתוח ספר
אנונימית
קשה ואני באמת שונאת מתמטיקה ואני ככ אבל ככ מבינה את ההרגשה צריך ללמוד מלא לפני זה באמת אחד המקצועות שפשוט אי אפשר ללמוד בשיעור אחד
אנונימית
תחשבי על הציון שתקבלי
תיפגשי עם חברה תעברו על כל החומר ביחד
היא תסביר לך את תסבירי לה תעשו תירגולים ביחד
היא תסביר לך את תסבירי לה תעשו תירגולים ביחד
גישה גישה גישה. מבינה את החוסר מוטיבציה אבל תעשי סוויץ' בחשיבה, תבואי אל זה בגישה של התעניינות, שאת מפתחת חשיבה. תבואי אל זה באמת בצורת למידה והבנה ולא סתם שינון.
יש לך שבוע, זה מעולה. תארגני לך לוח זמנים ובכל יום תרשמי לפי שעות על איזה נושא את תעברי ותתרגלי. את יכולה גם לשבץ שם את העבודות בשאר המקצועות שלך כדי שתסדרי לך לפי איך שנראה לך לנכון מה קודם לעשות. אם יש לך עבודות שמוגשות כמה ימים אחרי המבחן, ובין מועד המבחן למועד ההגשה יהיה לך מספיק זמן, אז מציעה לך לעשות אותן אחרי שהמבחן נגמר.
כשיש לך לוח זמנים מסודר את רואה את התמונה הגדולה וזה נותן יותר תחושת סדר ומוטיבציה.
בלמידה עצמה תארגני לך סביבת למידה נקייה ומסודרת, ואם לא מפריע לך את יכולה לשמוע מוזיקה על חלש.
עכשיו לתרגול עצמו - תתחילי קודם מהנושאים שיותר פשוטים לך, ככה זה יתן לך מוטיבציה להמשך ותסגרי יותר נושאים בפרק זמן קצר. כשאת מגיעה לנושא מסוים קודם תעברי על החומר, ואז תתרגלי. קודם כל תחשבי עד כמה יש לך בו בסיס - אם אין מספיק, תחזרי להתחלה ותתרגלי כמה תרגילים בסיסיים. ורק אחר כך תעברי לתרגילים יותר מתקדמים ברמת מבחן.
כשאת לומדת באופן הזה - יוצרת לעצמך בסיס ומתרגלת נכון - זה גם עוזר לך להמשך השנה ולמבחנים הבאים, כי זה לא סתם למידה מתוך שינון או פתירת תרגילים מבלי להבין באמת למה פותרים ככה.
כשאת עוברת על חומר - את יכולה לנסות ללמד את עצמך, אבל אם אין לך מוטיבציה ואת רואה שלא הולך - את יכולה להיעזר בסרטונים. ככה זה נותן יותר מוטיבציה והתעניינות ולפעמים זה גם יותר מובן. את יכולה להיעזר באתר לומדים מתמטיקה, יש שם גם סיכומים כתובים. או שאת יכולה להיעזר במאגר ההקלטות של משרד החינוך, או ביוטיוב.
היום בשיעור הפרטי שלך קודם כל כמו שאמרנו תנסי באמת לבוא מתוך התעניינות. וגם, תחשבי קודם אם בנושא שאתם תעברו עליו יש לך מספיק בסיס, אם לא - קודם תעברו עליו ותתרגלו ממנו.
בהצלחה
יש לך שבוע, זה מעולה. תארגני לך לוח זמנים ובכל יום תרשמי לפי שעות על איזה נושא את תעברי ותתרגלי. את יכולה גם לשבץ שם את העבודות בשאר המקצועות שלך כדי שתסדרי לך לפי איך שנראה לך לנכון מה קודם לעשות. אם יש לך עבודות שמוגשות כמה ימים אחרי המבחן, ובין מועד המבחן למועד ההגשה יהיה לך מספיק זמן, אז מציעה לך לעשות אותן אחרי שהמבחן נגמר.
כשיש לך לוח זמנים מסודר את רואה את התמונה הגדולה וזה נותן יותר תחושת סדר ומוטיבציה.
בלמידה עצמה תארגני לך סביבת למידה נקייה ומסודרת, ואם לא מפריע לך את יכולה לשמוע מוזיקה על חלש.
עכשיו לתרגול עצמו - תתחילי קודם מהנושאים שיותר פשוטים לך, ככה זה יתן לך מוטיבציה להמשך ותסגרי יותר נושאים בפרק זמן קצר. כשאת מגיעה לנושא מסוים קודם תעברי על החומר, ואז תתרגלי. קודם כל תחשבי עד כמה יש לך בו בסיס - אם אין מספיק, תחזרי להתחלה ותתרגלי כמה תרגילים בסיסיים. ורק אחר כך תעברי לתרגילים יותר מתקדמים ברמת מבחן.
כשאת לומדת באופן הזה - יוצרת לעצמך בסיס ומתרגלת נכון - זה גם עוזר לך להמשך השנה ולמבחנים הבאים, כי זה לא סתם למידה מתוך שינון או פתירת תרגילים מבלי להבין באמת למה פותרים ככה.
כשאת עוברת על חומר - את יכולה לנסות ללמד את עצמך, אבל אם אין לך מוטיבציה ואת רואה שלא הולך - את יכולה להיעזר בסרטונים. ככה זה נותן יותר מוטיבציה והתעניינות ולפעמים זה גם יותר מובן. את יכולה להיעזר באתר לומדים מתמטיקה, יש שם גם סיכומים כתובים. או שאת יכולה להיעזר במאגר ההקלטות של משרד החינוך, או ביוטיוב.
היום בשיעור הפרטי שלך קודם כל כמו שאמרנו תנסי באמת לבוא מתוך התעניינות. וגם, תחשבי קודם אם בנושא שאתם תעברו עליו יש לך מספיק בסיס, אם לא - קודם תעברו עליו ותתרגלו ממנו.
בהצלחה