11 תשובות
מהמם.
הוואסה היא פשוט אימלה.
הסולואים שלהם מושלמים ועכשיו מה שסולר הוציאה זה בכלל מהמם
שואל השאלה:
מסתבר שהיא מוציאה עוד אלבום השנה!!יכול להיות אפילו אלבום מלא
אני מתרגשת

והסולו של סולאר פשוט וואו היה שווה לחכות שנתיים
שואל השאלה:
גם אני מצפה
זה אלבום קצר כי יש לו המשך
כןכןככ אני יודעתת,את יודעת בערך מה התאריך של ההמשך? כי לא מצאתי
שואל השאלה:
עדיין אין תאריך זה מוקדם מדי

גם וואין תוציא עוד אלבום בשם in the mood
ובכללי כל האלבום הזה קצר ככ די,והיא הביאה לנו רק שלושה שיריםם
אני ככ מצפה לשמוע עוד ממנה
ליטרלי מדהיםם ככ אהבתיי,ואת כל האלבום הזה באמת. הוא מושלם.
היא באמת האיידול הראשונה שהכרתי ואהבתי,היא מדהימה.אין כמותה
שואל השאלה:
כן יש רמז בסוף של הקליפפ
וואלה??מה על וואין לא ידעתי
יאא אמאלה
האלבום האחרון שלה גם מושלם בנוסף לכל
יואוו איך לא ראיתי את זה עד עכשיוו