7 תשובות
אולי סתם במקרה
שפשפת את העין?
כנראה סתם רגישות בעין אין קשר לנשיקנ
מה הקשר?
כנראה היה דלקת בעין טו משהו כזה
שואל השאלה:
יש מצב שיפשפתי לא זוכר כבר אבל היא בדיוק הלכה הביתה ושהגעתי לבית שלי ראיתי אדום קצת בעין
יש מצב שיפשפתי לא זוכר כבר אבל היא בדיוק הלכה הביתה ושהגעתי לבית שלי ראיתי אדום קצת בעין
אנונימי
באותו הנושא: