7 תשובות
אולי סתם במקרה
שפשפת את העין?
כנראה סתם רגישות בעין אין קשר לנשיקנ
מה הקשר?
כנראה היה דלקת בעין טו משהו כזה
שואל השאלה:
יש מצב שיפשפתי לא זוכר כבר אבל היא בדיוק הלכה הביתה ושהגעתי לבית שלי ראיתי אדום קצת בעין
אנונימי
באותו הנושא: