3 תשובות
שואל השאלה:
אם פור וגורל על חשבון המחדל, ותהיתי שאם הייתי נשאר מחובק לאותו העץ אזיי הייתי יכול להצילו, אבל היקום מוכיח שזה לא עובד.
המנגנון הוא שונה מכל מנגנון אחר.
הנשמה לך והגוף פעלך, והדמעות הדקות שנצרבו בנשמה זו, ממאנות לשמוע כל קול הולך או בא.
אז נראה כי מנהגי עולם הם רודנים משליטי סדר, ומספרים לכל כי טעם חטא כטעם גן עדן.
עייפות גוברת על צלילות וגוברת על שיכרות, אך לא גוברת על חוסר ואובדן.
נראה כי משנלקח בכוח נלקחו גם לקחים, אז יאמר,
כי לקח טוב נתתי לכם תורתי אל תעזובו.
אולי יש פה את מימד ההדדיות, אולי את הפרוד מול היחד, אולי לדעת לראות נקודה נוצצת בתוך מסיבת אורות וצבעים.
אזיי נלמד ונתבונן יחד, נתבונן לחוד, כפרט וככלל, אז נחזיק בעץ החיים ונטעם מעץ הדעת ונמות ונחייה ונאיר ונצבע, קריקטורות באפור לבן, יקבלו גוון אחר, מטעם אחר, לא מהעולם הזה.

מילים אלו יהיו לעילוי נשמתו של סבא אהוב שלי שנפטר בליל פורים בגיל 64 והותיר אינסוף שאלות אבל גם אינסוף תשובות, מתפקידנו עתה הוא לחבר בין שאלה לתשובה, בין סוף להתחלה, בין אבל ליום טוב.
שבוע טוב!
לא חושבת שזה נכון בכלל
אבל הכתיבה עצמה מאוד יפה, הכנסת פה מאוד יפה הרבה מושגים
זה כתוב מאוד מאוד יפה
שאפו
שואל השאלה:
מה לא נכון?