10 תשובות
בודקת כל הזמן בשאלות שלי ואני גם נועצת בשאלות וככה אני מוצאת את השאלות שרציתי
חיה ככה
ךא אכפת לי
בקלי קלות.
זה לא קשה.
זה לא קשה.
זה לא כזה נורא, רק מעצבן בעין
מנסים לחיות, זה קשה אבל מנסים
מסתדרים איכשהו
אני בודק בשאלות ששאלתי ועניתי כשמספר העדכונים גדל (זה פשוט לוקח יותר זמן)
לא מצליחה
זה ממש מעצבן
ולא נוח
זה ממש מעצבן
ולא נוח
קשה קשה
באותו הנושא: