5 תשובות
אדריכלות אבל זה אקדמי רצח זה לא באמת נותן חופש דימיון
עיצוב גרפי, אבל ספויילר תואר בעיצוב גרפי זה מיותר רצח.
מה שאת אוהבת ומתעניינת בו..
אני למשל רוצה משפטים
מה את הכי אוהבת ומתחברת אליו,
בהצלחה :)
קשה להגיד כל טחד מעניין אותו משהו אחר

אני לומדת הוראה כי אני מתה על ילדים ורוצה להיות גננת או מורה

אם את אוהבת עניין של עיצוב אז אדריכלות
אם את אוהבת להתאים בגדים ולהתאים לאחרים אז עיצוב בגדים
תלוי בך
זה לא תואר אבל נשמע שמצאים לך ui/ux יש בזה גם אחלה כסף
אנונימי