אני בבר אילן וממש קשה לי הציונים שלי על הפנים סביבות 50-60 רשמו שיעיפו אותי אם אני לא אשתפר ויש לי לחץ ועצבים מזה זה עושה לי רק רע זה לא כיף לי אני מרגיש שפשוט אני מחויב לזה כי זה עולה להורים שלי כסף ומה הם סתם שילמו על כל זה זה פשוט לא כיף וגורם לי לזלזל בבית ספר הציונים שלי ירדו משמעותית בבית ספר זה שווה את זה מה זה כבכ מביא בגרות שנתיים קודם אז אני יעשה בבית ספר את אותה הבגרות אחרי ולתואר גם ככה לא התכוונתי להמשיך