6 תשובות
כן, הן כלבות.
כן איזה רעות
אוי
אם באלך תתערביי
הייתי מרביצה לילדות כאלה וברור שהייתי מתערבת מספיק עבר עלייה הרבה ובטח במצב הנפשי לא הכי טוב היא צריכה מישהו שיעמוד בשבילה
אנונימית
אם את מרגישה שאת באמת מסוגלת אז לגמרי תתערבי.

אבל בין אם תבחרי שלהתערב ובין אם תבחרי שלא, תנסי להתקרב אליה ולהיות חברה שלה ולהסביר לה שהן יורדות עליה אך ורק כי הן חסרות בטחון בעצמן, ושזה שהיא הייתה מאושפזת לא הופך אותה לפחות טובה מאף אחד ולהפך, זה מראה שהיא חזקה ומראה שהיא לא מוותרת למרות כל הקשיים שלה
אנונימית
באותו הנושא: