3 תשובות
שואל השאלה:
אין לי צורה של עין ואין לי התראה מישהו יודע אולי על דרך אחרת? איך בהגדרות?
יש התראה של טיקטוק כזה בעדכונים ואפשרות של הפעלה, שם.
אם אין סימן של עין כנראה שלא נכנסו