7 תשובות
אני אלך לישון
כולם יתבאסו, וכנראה ילכו לישון או משהו, גם אני.
2T
למה לפתוח פה לשטןן
לאנשים לא יהיה מקום להתעצבן על ההתראות, אז כולם יינטשו עמדות
אוי זה יהיה עצוב
למה כל כך הרבה אוהבים את חברים לעט?
זה לדבר עם בן אדם אחד כל פעם
אוי זה יגרום לאתר למות סופית....