8 תשובות
כן אבל זאת זכותם המלאה לא לשנות ואת יכולה לחסום אותם..
שואל השאלה:
אבל אני ממש לא רוצה להיכנס לפרופיל שלהם בשביל לחסום אותם ואז לראות את התמונה. אבל חוץ מזה אני 100% מסכימה איתך שזה הזכות שלהם
אחותי אם תמונה של מומו מפחידה אותך הבעיה היא אצלך לא אצלם, הם לא צריכים להחליף את בתמונה אלא את צריכה ללמוד להתגבר על הפחד
ואני אומרת את זה בתור אחת נורא פחדנית
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא מתכוונת להסתכל על התמונה הזאת עד שאני כבר לא אפחד ממנה. אני מפחדת וכן זאת בעיה שלי אבל אני לא צריכה לסבול באתר הזה שאני אוהבת בגלל כמה ילדים שהחליטו לשים תמונה מפחידה בפרופיל וזאת לא רק אני. יש עוד ילדים פה שמפחדים ממנה.
מסכימה איתך, אנשים צריכים להתחשב, נכון שחופש הביטוי חשוב אבל יש גבול למה שאפשר לשים מול מלא אנשים, זה לא יהיה קריטי להתחשב בדבר הזה.

אבל למקרה שלא כולם יראו את זה ויורידו
פעם גם אותי היא ממש הלחיצה אבל כבר התרגלתי אז אלו תובנות שיכולות לעזור לך:

תזכרי שהיא בתכלס רק יצירת אומנות של מישהו
עם כמה שהיא מלחיצה היא לא אמיתית היא סתם פסל שהאיש הזה פיסל לאיזה תחרות/מוזיאון/תערוכה לא זוכרת בדיוק אבל הוא סתם פיסל אותה לזה

נכון החשש לא מציאותי אבל עדיין מפחדים איכשהו אז בתמונה המלאה היא דמות קטנה כזאת עם רגליים של תרנגול משהו שאפשר לסגור בכלוב וזהו לא יכול להזיק יותר חח

תדמייני אותה עם משקפיי שמש וחצאית טוטו משהו ממש מגוחך כזה תעשי ממנה צחוק ככה עשיתי פעם לדמות אחרת שממש הלחיצה אותי ואז תתעסקי במשהו אחר תראי איזה סרטון מצחיק או משהו

בהצלחה! (:
יש בחיים דברים שלא יהיה לנו נעים לראות, אבל הם ישנם והם חלק מהמציאות שלנו. אי אפשר לשנות את המציאות, את הסביבה או את תמונות הפרופיל אבל בהחלט אפשר לשנות את הדרך שבה אנחנו מתמודדים איתה. זו העבודה שלך. "מומו" היא למעשה תוצר של פסל בתערוכה יפאנית שנועדה ליצור בני כלאיים שבין בעלי חיים לבני אדם - בהם התבקשו האמנים ליצור דמויות מפוסלות המחברות בין בעלי חיים ודמויות אנוש. הפסל keisuke aiso's פיסל בשנת 2006 דמות שקרא לה אמא ציפור. והיא יצאה די מבהילה כמו שאת מכירה אותו. כמה בריוני רשת החליטו להפוך אותה לדמות שמטילה אימה. שיש לה טלפון ושהיא פוגעת כאילו. בעוד שלמעשה הפסל היה במוזיאון לאורך שנים - בשלב מסוים כשהיוצר קלט שזה מה שעשו מהפסל שלו - הוא השמיד אותו לחלוטין וקבר אותו. זאת בהחלט לא הייתה התוכנית שלו. ולכן חשוב לזכור שכמו שלקחו את הפסל הזה ועשו איתו רוע מוחלט ואימה ופחדים - כך אפשר לקחת כל דבר ולעוות אותו. החוכמה היא לזכור את המקור, זה פסל - זו יצירה שמטרתה לעמוד באתגר, התוצר בהחלט לא נוח לצפיה. אבל זה מה שיצא לאמן. כל מי שהוציא את האמנות לטובת בריונות רשת - הוא אדם מעוות. ומי ששם אותה כתמונת פרופיל כנראה בעל שיפוט לקוי
שואל השאלה:
ואוו לא ידעתי את כל זה.. כאילו החלק היחיד שידעתי זה שהיא פוגעת באנשים מה שעוד יותר גרם לי לפחד... אז תודה רבה לכם עזרתם ממש3>