2 תשובות
שואל השאלה:
האונליין עולה כסף ? ואם אתה משחק לבד זה כאילו נגד בוטים ? כי זה מיני גיימס ואני לא חושבת שאפשרי לשחק אותם לבד
האונליין עולה כסף ? ואם אתה משחק לבד זה כאילו נגד בוטים ? כי זה מיני גיימס ואני לא חושבת שאפשרי לשחק אותם לבד
אנונימית
כעיקרון לא חייב אונליין, אתה יכול לשחק עם חברים בשלטים נפרדים. ואם אתה לא משחק עם חברים באותו מצב נתון, אז זה נגד בוטים.
באותו הנושא: