6 תשובות
יש תקלה מאתמול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל היום שואלים את זה... דיי זה נמאס כברר
כל היום שואלים את זה... דיי זה נמאס כברר
אנונימית
אתל כולם זה ככה עזבי בתם באג
בוקר טוב אליהו
זה באג
זה באג
גם לי,יש באג
באג
באותו הנושא: