2 תשובות
תפוציפס אדום
תפוציפס סגול
פרינגלס
אפרופו איטלקי
הקופסא עם המכסה הסגול שיש שם כאלה עוגיות עם שוקולד בפנים
תפוציפס סגול
פרינגלס
אפרופו איטלקי
הקופסא עם המכסה הסגול שיש שם כאלה עוגיות עם שוקולד בפנים
דוריטוס, אני אישית פחות לוקח ירוק כי משאיר ריח חזק ואין תמאים טובים בדרך כלל.
במבה - משביע בטירוף וטעים
צ'יטוס
תפוציפס (לא שמנת בצל כי גם ריח חזק)
גומי תמיד טוב
שוקולד לא (כי יימס)
אולי מנטה למרות שרצוי לצחצח זה מרענן
ואני תמיד מביא גם נאצ'וס וצנצנת רוטב שעוטף בנייר סופג ושם בשקית, לי אף פעם לא נשבר. זה ממש אדיר באוהל או סתם לשבת עם חברים
תהני בטיול
במבה - משביע בטירוף וטעים
צ'יטוס
תפוציפס (לא שמנת בצל כי גם ריח חזק)
גומי תמיד טוב
שוקולד לא (כי יימס)
אולי מנטה למרות שרצוי לצחצח זה מרענן
ואני תמיד מביא גם נאצ'וס וצנצנת רוטב שעוטף בנייר סופג ושם בשקית, לי אף פעם לא נשבר. זה ממש אדיר באוהל או סתם לשבת עם חברים
תהני בטיול
באותו הנושא: