15 תשובות
מאמאמו!!!ואז איידל
גי איידל
מאמאמו נראלי
מאמאמו!!
מאמאמו
אבל כל הלהקות האלה מדהימות ואני סטאן של כולן
אבל מאמאמו הכי עדיף לפי דעתי
אבל כל הלהקות האלה מדהימות ואני סטאן של כולן
אבל מאמאמו הכי עדיף לפי דעתי
מאמאמו דפנטלי
fromis 9 !!!!!
לא לעשות סטאן למאמאמו ולא לgidle
לא לעשות סטאן למאמאמו ולא לgidle
mamamoo ❤❤❤ ~~ hawasa
שואל השאלה:
^^למה לא לעשות?
^^למה לא לעשות?
אנונימי
מה בעייתי בהן וטפ^
מה בעייתי בgidle ומאמאמו?
בגלל שהן בעיתיות רצח
אנונימית
מאמאמו
אין לי כוח להסביר פשוט תסתכלו ביוטיוב על מה שהן עשו
אנונימית
באותו הנושא: