10 תשובות
המחזור לא סדיר בהתחלה
הכל טוב
יכול להיות שהמחזור שלך לא סדיר עדיין והוא יאחר
שואל השאלה:
לפני שנתיים קיבלתי פעם ראשונה
אנונימית
אז זה בסדר, בשלוש שנים הראשונות הוא לא סדיר
כנראה בעיה עם האוכל שאת אוכלת או משהו כזה
תזונה בעייתית יכול להיות
הכל בסדר בגיל הזה המחזור לא סדיר
זה נורמאלי
מתי קיבלת פעם ראשונה?
בשנים הראשונות המחזור לא סדיר. אולי ההורמונים שדוחפים לעוף דופק לכן אץ גיל ההתבגרות ובנות 13 נראות בנות 17. אין סיבה לדאוג הכל בסדר. אם זה מתמשך תפני לרופא
זה בסדר המחזור שלך עדיין לא סדיר