5 תשובות
100 אחוז? למה שלא יגייס מישהו רק כי הוא מטומטם. ההפך יש מלא תפקידים למטומטמים.
גבוהים מאוד
כן, אתה יכול לקבל שיבוץ לתפקיד כלשהו שבפועל לא תעשה כלום ותהיה בטלפון כל היום. לא כיף אבל ככה זה בצבא.
אנונימית
לא יגייסו, כשמקבלים 10 לרוב או שזה יזכה לך פטור מצהל או שידפקו אותך בחוות השומר או משהו
^ או שיגייסו אותו לקרבי
אנונימית
באותו הנושא: