7 תשובות
ניסית לקחת לימון?
לכי לרופא
שואל השאלה:
אוכלת*
שואל השאלה:
מה זה יכול ליהיות
תרגישי טוב❤
אנונימי
^^סתם דיכאון בטח, אין לך מישהו שדואג שתאכלי? בכל מקרה פשוט תאכלי בכוח וקחי אולי כדור
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא ניראה לי דיכאון כי יש לי מישפחה שדואגת לי מה שכן זה יכול ליאיות מחרדות שיש לי