7 תשובות
ניסית לקחת לימון?
לכי לרופא
שואל השאלה:
אוכלת*
אוכלת*
שואל השאלה:
מה זה יכול ליהיות
מה זה יכול ליהיות
תרגישי טוב❤
אנונימי
^^סתם דיכאון בטח, אין לך מישהו שדואג שתאכלי? בכל מקרה פשוט תאכלי בכוח וקחי אולי כדור
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא ניראה לי דיכאון כי יש לי מישפחה שדואגת לי מה שכן זה יכול ליאיות מחרדות שיש לי
זה לא ניראה לי דיכאון כי יש לי מישפחה שדואגת לי מה שכן זה יכול ליאיות מחרדות שיש לי
באותו הנושא: