4 תשובות
משעמם
היה לפני כמה שנים טובות, אני נהנתי ממש
כמה פעמים.
עם המשפחה זה היה כיף.
עם בית הספר זה היה מעצבן.
עם המשפחה זה היה כיף.
עם בית הספר זה היה מעצבן.
מקום שהוא אחלה לא מעבר הוא מקום יפה כזה אבל יחסית בנאלי בחורף זה הרבה יותר כיף מבקיץ
אבל בכל מקרה תהני!
אבל בכל מקרה תהני!
באותו הנושא: