9 תשובות
הזמנתי והכל היה בסדר גמור והגיע בסדר גמור.
אבל ממליצה לך לא לקנות סתם דברים אלא להסתכל בביקורות ורק כשתהיי בטוחה אז להזמין
אבל ממליצה לך לא לקנות סתם דברים אלא להסתכל בביקורות ורק כשתהיי בטוחה אז להזמין
אני מזמינה מלא זמן בשיין ולעולם לא קרה מצב שהגיע משהו לא טוב. אבל אם קורה כזה מצב, את יכולה להתלונן והם יחזירו לך כסף.
(לפני שאת מזמינה פשוט תראי בביקורות)
(לפני שאת מזמינה פשוט תראי בביקורות)
שואל השאלה:
אני תמיד מסתכלת בביקורות ואני רואה איך זה יושב על בנות עם כוף כמו שלי
אני תמיד מסתכלת בביקורות ואני רואה איך זה יושב על בנות עם כוף כמו שלי
אני הזמנתי פעם אחת משיין והכל הגיע בסדר ולא רטוב אבל לבגדים היו מלא גולגולים כאלה היו להם מלא סיבים בחולצות בעיקר וזה לא ירד בכביסה או משהו, ממליצה לך להסתכל על ביקורות של הבגדים לפני שאת מזמינה, נראה לי שחבילות שהגיעו רטובות וכאלה אני חושבת שזה לא קורה ברוב הפעמים
זה תלוי במזג האוויר שהם מביאים זה הגיע רטוב כי זה נפל לים וזה הגיע פתוח כי זה נפתח אבל בדרך כלל זה לא קורה
שואל השאלה:
איך זה נפל לים
איך זה נפל לים
לא קרה לי והזמנתי אולי שש פעמים
גם אם זה קורה זה אתר מקצועי וגדול ידאגו לטפל בזה
גם אם זה קורה זה אתר מקצועי וגדול ידאגו לטפל בזה
אני עשיתי הרבה הזמנות משיין והכל היה לי מושלם הבגדים הגיעו מצוין והכל היה בסדר גמור ממליצה לך להזמין
לא החבילות שלהם מגיעות בסדר
באותו הנושא: