5 תשובות
כן כדאי למה לא
שואל השאלה:
כמה לקחת לשיעור?
שואל השאלה:
ואיך לעשות את זה? לפנות למישהו או?
באיזו כיתה את?
וכן אפשר
שואל השאלה:
אני בכיתה יב