5 תשובות
כן כדאי למה לא
שואל השאלה:
כמה לקחת לשיעור?
כמה לקחת לשיעור?
שואל השאלה:
ואיך לעשות את זה? לפנות למישהו או?
ואיך לעשות את זה? לפנות למישהו או?
באיזו כיתה את?
וכן אפשר
וכן אפשר
שואל השאלה:
אני בכיתה יב
אני בכיתה יב
באותו הנושא: